E-Ticaret Paketi

eOfis E-Ticaret Paketi

E-Ticarete İlk Adımını At!

E-ticaret yapan girişimciler için özel olarak tasarlanan eOfis E-Ticaret Paketi, işinizin tüm operasyonel ihtiyaçlarını tek bir paketle karşılamanızı sağlar. Bu paket, ofis adresinden depo hizmetlerine, dijital süreç yönetiminden stüdyo kullanımına kadar her alanda destek sunarak işinizi büyütmenize yardımcı olur. KOSGEB desteği ve Defterdar işbirliği ile sağlanan avantajlar sayesinde hem ekonomik hem de profesyonel bir çözüm elde edebilirsiniz.

E-Ticaret Start
  • Prestijli Yasal Adres
  • 6500 TL Değerinde Pass Hediyesi
    Hazır Ofislerde, Toplantı odalarında ve paylaşımlı ofislerde kullanabileceğiniz 6500 TL değerinde eOfis Pass ile işiniz için maksimum esneklik sağlayın!
  • Posta ve Kargo Hizmeti
  • Şirket Kurulum Desteği
  • Santral Hizmeti
  • E-İmza Hizmeti
  • Networking ve İş Fırsatları
  • KOSGEB ve Diğer Teşvik Bilgilendirmesi
E-Ticaret 360
  • Prestijli Yasal Adres
  • 60+ Lokasyonda Çalışma Alanı Kullanımı
  • 13.000 TL Değerinde Pass Hediyesi
    Hazır ofislerde, toplantı odalarında, paylaşımlı ofislerde ve Socialpoint hizmetlerinde kullanabileceğiniz 13.000 TL değerinde eOfis Pass ile işiniz için maksimum esneklik sağlayın!
  • Posta ve Kargo Hizmeti
  • Şirket Kurulum Desteği
  • Santral Hizmeti
  • Depo Hizmeti
  • E-İmza Hizmeti
  • Fotoğraf ve Video Çekimi
  • Stüdyo Kullanımı
  • Networking ve İş Fırsatları
  • KOSGEB ve Diğer Teşvik Bilgilendirmesi

eOfis E-Ticaret Paketi

E-Ticarete İlk Adımını At!

Şirketinizi ücretsiz kurarak size özel avantajlardan hemen yararlanın ve sektöre bir adım önde başlayın! E-ticaret girişimcileri için özel olarak hazırlanan eOfis E-Ticaret Paketi, ofis adresinden depo hizmetlerine, dijital süreç yönetiminden stüdyo kullanımına kadar tüm operasyonel ihtiyaçlarınızı tek bir pakette toplar ve işinizi büyütme yolunda tam destek sağlar. KOSGEB desteği ve Defterdar işbirliği ile sunduğumuz bu paket, hem ekonomik hem de profesyonel bir çözüm sunar.

  • Prestijli Yasal Adres
  • Posta & Kargo Hizmeti
  • Santral Hizmeti Hediye!
  • Ücretsiz Şirket Kuruluşu Powered By
  • E-Fatura Hizmeti
  • E-İmza Hizmeti Hediye!
  • Ürün Fotoğraf ve Video Çekimi*
  • Diğer Stüdyo Hizmetleri*
  • Depo Hizmeti*
  • 24000 Stüdyosu
  • Green Box Stüdyosu
  • Dans Stüdyosu
  • YouTuber Stüdyosu

*Belirtilen hizmetler Ankara bölgesi için geçerlidir. Ankara dışından hizmet almanız dahilinde mevcut kullanım haklarınızı toplantı odası ve paylaşımlı ofis hizmetlerinde kullanabilirsiniz.

Icon

Prestijli Yasal Adres

Icon

Şirket Kurulum Desteği

Icon

Posta ve Kargo Hizmeti

Icon

Santral
Hizmeti

Icon

Fotoğraf ve Video Çekimi

Icon

E-Dönüşüm Destekleri

Icon

Depo
Hizmeti

Icon

Stüdyo Kullanımı

Icon

Networking Fırsatları

Icon

KOSGEB ve Teşvikler

Prestijli Yasal Adres

13 şehir, 60+ lokasyondan birini seçerek başlayabilirsiniz.

Şirket Kuruluşu

Defterdar ile şirket kuruluş işlemleriniz başlasın.

Finansal İşlemler

Tüm finansal işlemlerinizi tek bir alandan yönetebilirsiniz.

İçerik Üretim Merkezi: Sosyal Medyada Rakiplerinizin Önünde Olun!

Socialpoint, sosyal medya içerik üretimi için kapsamlı ve profesyonel stüdyo hizmetleri sunarak markaların tanıtım ve satış kampanyalarını güçlendirmeyi hedefler.

Stüdyolar

Her ihtiyaca yönelik profesyonel çözümler sunar. Yüksek kaliteli ekipman, ışık ve yönetmen desteğiyle içeriklerinizi en iyi şekilde hazırlayın.

Ekipman Desteği

Son model ekipmanlarla sektörünüze özel içerikleri kolayca üretin, yönetin ve paylaşın.

Şirketinizi Kurmak İçin Sadece 3 Adım!

Defterdar, şirket kurulumundan başvuru süreçlerine kadar tüm işlemleri oturduğunuz yerden kolayca yönetmenizi sağlayan bir online platformdur. Ön muhasebe, e-Dönüşüm ve KOSGEB Girişimcilik Destekleri gibi birçok alanda çözümler sunar. Mobil uyumluluğu sayesinde işlemlerinizi her yerden takip edebilir, ödemelerinizi alabilirsiniz.

Kolay Şirket Kuruluşu

Online platform üzerinden şirket kuruluş işlemlerinizi hızla tamamlayabilir, tüm süreçleri oturduğunuz yerden yönetebilirsiniz.

Finansal ve Operasyonel Destek

Şirketinizin ön muhasebe, e-Dönüşüm ve KOSGEB destekleri gibi finansal ve operasyonel ihtiyaçlarını tek bir platformda çözümleyebilirsiniz.

Dahası var!

Bize güvenen güçlü müşteri portföyü.

15k+

Firma

50k+

Günlük Çağrı

120+

Toplantı Odası

60+

A+ Plaza

Sıkça Sorulan Sorular

Sanal ofis yasal mı?

Kiralık sanal ofis kullanımları; Türk Ticaret Kanunu’nda belirtilen maddeler kapsamında ülkemiz genelinde tamamen yasal uygulamalardır.
Ülke genelinde birçok farklı ilde prestijli konumlarda sanal ofis hizmeti sunan eOfis; özellikle İstanbul sanal ofis seçenekleri ile dikkat çekmektedir. Gerek Avrupa yakası gerekse Asya yakasında 38 farklı sanal ofis seçeneği ile sanal ofis İstanbul bölgesi için kapsamlı hizmet paketleri sunmaktadır. Ankara sanal ofis, Bursa sanal ofis, İzmir sanal ofis seçenekleri ile uzun yıllardır hizmet veren eOfis; ülke genelinde Adana, Antalya, Diyarbakır, Gaziantep, Kocaeli, Kayseri, Konya, Mersin ve Muğla gibi tüm büyük şehirlerde sunduğu hizmet ağı ile sanal ofis arayanlara çözüm odaklı yaklaşımlar sunmaya devam etmektedir.
Fiziki olarak herhangi bir ofis alanına ihtiyaç duymadan ticari girişimlerini gerçekleştirebilme olanağına sahip girişimciler tarafından tercih edilen sanal ofisler diğer bir tanımıyla e-ofisler; sundukları birçok avantaj ile iş dünyasında profesyonel çözümler sunmaktadırlar. Bilindiği üzere, ticari bir faaliyet gerçekleştirmek için kanunen vergi mükellefiyeti olma gerekliliği bulunmaktadır. Vergi mükellefi olmak için ise resmi bir adres gösterme zorunluluğu vardır. Yeni girişimler için, fiziki bir ofise büyük bütçeler ayırmadan şirket kuruluşu yapabilme ve resmi iş yeri adresi tahsis etme olanakları sağlayan sanal ofis uygulamaları; aynı zamanda sundukları yan hizmetlerle tam kapsamlı yeni nesil ofis kavramını temsil etmektedirler.
Sanal ofis kiralama hizmeti veren kuruluşa sunulacak; noterden alınmış olan bir imza beyannamesi, ikametgah belgesi, nüfus cüzdanı fotokopisi, iletişim bilgileri ve bir adet kuruluş aşamasında kaşesinin temini ile kiralama işlemleri tamamlanacak ve sanal ofis tarafından gerçekleştirilecek işlemlerle yasal kiracı konumunda olunduğuna dair resmi belgeler kiracıya sunulacaktır.