Sıkça Sorulan Sorular
eOfis Hakkında Merak Edilenler
eOfis çok lokasyonlu bir ofis girişimidir. Alternatif çalışma alanları kurarak kişilerin ve şirketlerin ofis ve toplantı odası ihtiyacını karşılar. Farklı ihtiyaçlara yönelik ofis çözümleri geliştirerek, tam donanımlı, kira dışında gideri olmayan, ful hizmetli ofisler kurmanın yanı sıra, çağrı karşılama ve posta kargo yönetimi hizmetlerini de vermektedir.
Biz ürün yerine üyelik paketi diyoruz. Çünkü ürünlerimiz farklı ofis kurulumlarından, üyeliklerden ve hizmet içeriklerinden oluşmaktadır. Temel paketler Hazır Ofis, Sanal Ofis, Ortak Ofis, eOfis BIZ Üyeliği ve Toplantı Salonlarıdır. Bunların yanı sıra farklı ihtiyaçlara yönelik paketler de oluşturulabilir.
Her çalışma masasında bir kişi çalışır. Hazır ofislerin (size özel oda) kaç kişilik olduğu m2 sine göre belirlenir. Değişik m2lerde hazır ofisler mevcuttur. Odalara belirlenen kişi sayısı kadar masa yerleştirilir. Eğer ekipten biri masası olmadığı halde ara sıra ofiste çalışmak zorundaysa, kullandıkça öde sisteminden yararlanarak masa kullanımı yapabilir.
Hazır ofis, kullanışlı mobilyalar ve modern dekorasyon aksesuarları ile döşenmiş, kapalı ofis odalarını ifade eder. İhtiyacınızı karşılayacak genişlikte ofis alanları hizmetinize sunulur.
Şirketinizin yasal adresini de içeren paketlerde minimum sözleşme süresi 6 ayken, yasal adres içermemesi durumunda 3 aydır.
eOfis ofislerindeki teknik donanım ve ful dekorasyon sayesinde yatırım yapmadan ve işletme giderlerine katlanmadan, makul olan aylık bir kira bedeli ile ofis sahibi olabilir ve hemen yarın işe başlayabilirsiniz. Esnek sözleşmeler sayesinde kendinizi riske atmadan kullandıkça öde sisteminden faydalanabilirsiniz. Ayrıca profesyonel ve kaliteli bir ofisin 60 şubesini de kullanma fırsatını elde ederseniz.
Birbirleri ile rekabet içinde olan firmaları yan yana getirmemeye özen göstermekteyiz.
Size ayrılmış bölümlerde kilitli dolaplarda bırakabilirsiniz.
İstanbul, Ankara, İzmir, Gaziantep, Konya, Bursa, Mersin Eskişehir, Antalya ve Kayseri olmak üzere şu an 60 lokasyonda hizmet vermekteyiz. Web sitemizdeki lokasyonlar sayfalarından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Prestijli bir yasal adres isteyen firmalar, girişimciler, startuplar, freelancerlar, mikro işletmeler, toplantı odalarından faydalanmak isteyen şirketler, yabancı firma temsilcilikleri, posta kargolarının yönetilmesini isteyen iş kolları gibi çok değişik sektörlere hizmet vermekteyiz. İşiniz için uygun olan üyeliği bulmanız için ekip arkadaşlarımız sizlere yardımcı olacaktır.
eOfis ofislerindeki teknik donanım ve ful dekorasyon sayesinde yatırım yapmadan ve işletme giderlerine katlanmadan, makul olan aylık bir kira bedeli ile ofis sahibi olabilir ve hemen yarın işe başlayabilirsiniz. Esnek sözleşmeler sayesinde kendinizi riske atmadan kullandıkça öde sisteminden faydalanabilirsiniz. Ayrıca profesyonel ve kaliteli bir ofisin 60 şubesini de kullanma fırsatını elde ederseniz.
eOfis üyesi olduğunuzda Türkiye’nin 10 ilinde bulunan ofislerimizi kullanabilirsiniz.
eOfisim, işlerinizi uzaktan takibe yardımcı olan web tabanlı bir eOfis hizmet uygulamasıdır. Fatura ve ödeme bilgilerinizi online olarak EOfisim programı üzerinden takip edebilirsiniz. eofis tarafından gönderilen dosyalarınıza ve mesajlarınıza uzaktan erişebilirsiniz.
Evet kullanabilirsiniz. eOfis çağrı karşılama ve iletme hizmetlerini IP hat üzerinden yaptığından sizin de şirket numaranızı IP hatta çevirmeniz gerekmektedir. Sizi konuyla ilgili bilgilendirip kuruma yönlendiriyoruz. Pratik bir işlemdir.
Evet masa, ofis ve toplantı odası kullanımına başlayabilirsiniz.
Yasal adresinizin bulunduğu eOfis girişinde isterseniz firmanızın ünvanını bulundurabilirsiniz.
Yasal adresiniz yaptığınız sözleşme süresince eOfis’te bulunur. Sözleşmeyi bitirmek istediğinde, üyenin yasal adresini eOfis’ten almak için gereken işlemleri yapması gerekir.
Misafiriniz geldiğinde eOfis’in resepsiyon sorumlusu tarafından karşılanır. Size misafirinizin geldiği bildirilir. Toplantı odası kullanımı yapacaksanız toplantı odasına alınır ya da loungeda içeceğini yudumlarken bekleyebilir.
Telefonlar Türkçe, İngilizce ve Arapça karşılanmaktadır.
Hazır Ofis
Hazır ofisler, profesyonel iş yaşamına yeni adım atanlara veya büyük çalışma gruplarına sahip olanlara yönelik çeşitli iş alanları sunar. Hazır ofis nedir sorusu, ofis açarken fazla yük altına girmek istemeyenler için yaygın bir sorudur. Hazır ofis avantajlarının neler olduğu, sürecin nasıl ilerlediği, ofislerin hangi konumlarda bulunduğu, yasal adresi olup olmadığı, fiyatlarının nasıl olduğu, en ucuz hazır ofisin nereden bulunabileceği merak konusudur. Özellikle kiralama süreçlerinin çeşitli hazır ofis firmalarında nasıl ilerlediği, günlük kiralama fırsatlarının bulunup bulunmadığı, kiralama ücreti dışında güvence bedeli istenip istenmediği gibi konular ilgi odağıdır.
Hazır ofis, kullanışlı mobilyalar ve modern dekorasyon aksesuarları ile döşenmiş, kapalı ofis odalarını ifade eder. İhtiyacınızı karşılayacak genişlikte ofis alanları hizmetinize sunulur. Hazır ofisinizde yüksek hızda fiber internet olanağı sağlanır. Gün içerisinde ihtiyaç duyacağınız sıcak içecekler ve su için ekstra ücret ödemezsiniz. Ofis alanınızda mutfak erişimine sahip olursunuz. Hazır ofisinizi kullanma sürecinizde temizliği dert etmenize gerek kalmaz. Hazır ofis paketinin içerisinde temizlik hizmeti olduğu için hijyenik bir çalışma ortamına sahip olacağınızdan emin olabilirsiniz. Su, elektrik, doğal gaz gibi fazladan ödemeniz gereken bir masrafla karşılaşmazsınız. Çeşitli etkinliklere katılım sağlayabilirsiniz ve zaman zaman hazırlanan eğitimlere indirimli olarak katılabilirsiniz. Profesyonellerden oluşan operasyon ekibi ile iş çağrıları cevaplanır, gerektiğinde size aktarılır. Misafirleriniz konfor edecekleri şekilde ağırlanır. Kritik konumlarda bulunan ofisler sayesinde iş partnerleriniz ulaşım derdi çekmez.
Ofislerin büyüklükleri, bulundukları lokasyonlar gibi etkenler değişiklik gösterdiği için fiyatlarında da farklılıklar olur. Kalabalık ekipler için daha geniş alanlar oluşturulurken bireysel olarak çalışacaklara uygun dizayn edilmiş ofisler yaratılır. Öncelikle gereksinimlerinizi karşılayacak ofisin niteliklerini göz önüne alarak seçiminizi belirleyebilirsiniz. Hazır ofis kiralama işlemi yapacağınız esnada ihtiyaçlarınız doğrultusunda lokasyon noktanızı belirleyip işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
Tek ödemeyle birden çok avantaj sunan hazır ofisleri saatlik, günlük ve yıllık olarak kiralayabilirsiniz. Günlük hazır ofis kiralama kısa süreli işlerinizi ofis konforundan ödün vermeyerek halledebilmenize fırsat tanır. Gereksiniminiz olan sürecin uzunluğuna bağlı olarak kiralama ücretleri değişiklik gösterir. eOfis aracılığıyla hazır ofis kullananlar fazlaca kiralama seçeneği sunmasından ve sağladığı avantajlardan memnunlardır. En iyi hazır ofis müşterinin isteklerine yönelik imkânlar sunabilen ofistir. Farklı illerde bulunan hazır ofislerden de faydalanma olanağı sağlar.
Çeşitli iş alanlarında yetkinlikleri bulunan bireylerin tek bir paket içerisinde birden fazla hizmete aynı anda ulaşma imkânı sağlayan hazır ofisler, profesyonel iş hayatınızı sürdüreceğiniz özel alanınızdır. Uygun olan lokasyonlarda çalışıyorsanız 7/24 hazır ofis kullanım imkanına erişebilirsiniz. Elektrik, su, doğalgaz, internet, tamirat gibi hizmetler için ekstra ödeme yapmazsınız. Postalarınız, kargolarınız, gelen telefonlarınız profesyonel ekip tarafından takip edilmeye devam eder.
Hazır ofis kiralarken ekstra teminat bedeli ödemezsiniz. Bireysel olarak kiralanan ofislerde kira, depozito, mobilya ücretleri, sekreter ücreti, temizlik hizmeti giderleri, mutfak giderleri için ayrı birer bütçe hazırlamanız gerekir. Lüks plazalarda tekli olarak kiralık ofis bulmak zordur. Ancak hazır ofis kiraları tek bir bütçe planı oluşturarak aynı anda alacağınız bütün hizmetlerin ödemesini önceden sağlayacağınız şekilde belirlenir. eOfis'te aidat ve stopaj ödemesi alınmaz. Ayrıca yoğun trafiğe sahip plazalarda iş alanı bulmak kurumsal imajınızı yükseltir.
Büyük bütçelerle ofis yatırımı yaparak zaman kaybetmeden ve gereksiz harcamalar yapmadan hazır ofislerde yeni iş alanınıza kavuşabilirsiniz. Hazır ofis fiyatlarını öğrenmek için eOfis’te kolaylıkla erişebileceğiniz teklif formunu doldurabilirsiniz, konumunuzu ve ihtiyaçlarınıza yönelik iletmek istediğiniz mesajınızı girebilirsiniz. Sayfadan bulabileceğiniz ilgili iletişim numaralarını tuşlayarak hazır ofis kiralama fiyatları hakkında daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.
eOfis, Türkiye’nin 13 ilinde prestijli konumlara sahip 55 lokasyonda hazır ofis hizmeti vermektedir. Lokasyonlar, toplu taşıma noktalarına yakın konumlarda bulunur. Hazır ofis İstanbul gibi maliyetli bir şehirde müşterilere minimum bütçe ile iş alanı sağlamayı hedefler. Hazır ofis Ankara’da işlek lokasyonlarda çalışabilme imkânı sunar. Hazır ofis Bursa Nilüfer’de ulaşım kolaylığı sağlayan bir konumda bulunur. Ankara hazır ofisi Çankaya ve Söğütözü lokasyonlarında, İzmir hazır ofisi Bayraklı’da, İstanbul hazır ofisi ise 38 ayrı binada yüksek trafiğe sahip konumlarda yer alır. Ataşehir hazır ofisi Anadolu yakasında hizmet veren ve ticaret merkezlerine çokça sahip olan bir konumda bulunur. Hazır ofis Beylikdüzü, Avrupa yakasında çevresindeki en işlek plazalardan birine konumlandırılmış ofis merkezlerinden biridir. Yüksek standartlarda ofis yaşamını sizin için en uygun kiralık hazır ofislerde bulabilirsiniz.
Sanal Ofis
Geleneksel ofis anlayışına yenilikçi yaklaşımlar sunan sanal ofislerin tercih edilirliği her geçen gün artarak, iş hayatına yepyeni ve işlevsel bir boyut katmaya devam ediyor. Özellikle son yıllarda sıkça karşımıza çıkan ve alışılagelmiş ofis anlayışına farklı bir boyut katan sanal ofis uygulamaları ile ilgili merak edilen tüm sorulara cevap bulabileceğiniz başlıkları sizler için derledik. Sanal ofis neden tercih edilmektedir, sanal ofis kurmak için nasıl bir yol izlenmelidir ya da sanal ofis yasal mı gibi merak edilen konulara cevap vermeden önce sanal ofis kavramını detaylandırmakta ve sanal ofis nedir sorusunu yanıtlamakta fayda vardır.
Sanal ofis; özellikle son yıllarda iş hayatında oldukça sıkça karşılaşılan, en basit anlatımıyla fiziksel bir ofise ihtiyaç duymayan girişimcilere resmi ve yasal adres edinmelerini sağlayan işlevsel bir ofis kiralama modelidir. Fiziki olarak herhangi bir ofis alanına ihtiyaç duymadan ticari girişimlerini gerçekleştirebilme olanağına sahip girişimciler tarafından tercih edilen sanal ofisler diğer bir tanımıyla e-ofisler; sundukları birçok avantaj ile iş dünyasında profesyonel çözümler sunmaktadırlar. Bilindiği üzere, ticari bir faaliyet gerçekleştirmek için kanunen vergi mükellefiyeti olma gerekliliği bulunmaktadır. Vergi mükellefi olmak için ise resmi bir adres gösterme zorunluluğu vardır. Yeni girişimler için, fiziki bir ofise büyük bütçeler ayırmadan şirket kuruluşu yapabilme ve resmi iş yeri adresi tahsis etme olanakları sağlayan sanal ofis uygulamaları; aynı zamanda sundukları yan hizmetlerle tam kapsamlı yeni nesil ofis kavramını temsil etmektedirler. Geleneksel bir ofis kullanımına ihtiyaç duymayan tüm ticari kuruluşların veya vergi mükellefi olarak hizmet veren serbest girişimcilerin resmi bir adrese sahibi olmalarına imkan tanıyan sanal ofisler aynı zamanda su, elektrik, ısınma, telefon, sekreterya gibi aylık sabit masraflar açısından da bütçesel avantajlar sağlamaktadırlar. Sanal ofisler, geliştirdikleri farklı hizmet paketleri kapsamında uygun fiyat seçenekleri ile ticari girişimlerin hayatını kolaylaştırmaktadırlar. Prestijli ve konforlu bir ortamda sunulan operasyonel destek, toplantı odası kullanım hakları, özel ağırlamalara imkan tanıyan ofis alanları ile girişimciye özgür hareket etme olanağı sağlayan sanal ofisler; profesyonel yaklaşımları sayesinde işletmenin pozitif bir imaja sahip olmasına da katkıda bulunmaktadır.
Sanal ofis avantajlarından yararlanmak isteyenler için dikkat edilmesi gereken birkaç önemli adım vardır. Sanal ofis kiralama kararında en önemli unsurların başında öncelikle en uygun sanal ofis lokasyonunun belirlenmesi gelmektedir. Seçeneklere, internet arama motorları üzerinden "Ankara sanal ofis" , "sanal ofis İstanbul", "sanal ofis İzmir" veya kiralık sanal ofis" gibi kelimeler yardımıyla yapılacak araştırmalarda çıkan sonuçlar aracılığıyla ulaşabilmektedir. Girişimci ya da işletme için en elverişli bölgenin seçimi ardından atılması gereken en önemli adım ise; bölgede yer alan en profesyonel hizmet anlayışına sahip olan sunduğu sanal ofis avantajları ile dikkat çeken firmaların araştırılmasıdır. Kiralama kararında, sanal ofis fiyatları yanı sıra bu fiyatlar içinde sunulan hizmetler doğru yorumlanmalı, sunulan ek hizmetlerden bedelsiz olanlar ve bedele tabi olanlar net bir şekilde detaylandırılmalıdır. Yapılan görüşmeler neticesinde sanal ofis kiralama işlemi gerçekleştirilecek şirket ile potansiyel kiracı arasında özel bir sözleşme imzalanmaktadır. Sanal ofis hizmeti sunan firma yönetiminin hazırlayıp sunacağı sözleşmeler en ince ayrıntısına kadar incelenmeli ve mutabık kalınması halinde taraflarca imzalanmalıdır.
Sanal ofis fiyat detayı, kiralanacak hizmet paketi ve yönetim koşullarını kapsayan sözleşmenin imzası ile birlikte istenecek evraklarda, potansiyel kiracının durumuna göre değişiklik göstermektedir. Sanal ofis şirket kuruluşu sırasında yeni bir girişimler için farklı evraklara ihtiyaç duyulacağı gibi adres değişikliği yapan şirketler için ise farklı işlemler söz konusu olacaktır. Ancak her iki süreçte de profesyonel bir mali müşavirden destek almak önemlidir. Sanal ofis kiralama hizmeti veren kuruluşa sunulacak; noterden alınmış olan bir imza beyannamesi, ikametgah belgesi, nüfus cüzdanı fotokopisi, iletişim bilgileri ve bir adet kuruluş aşamasında kaşesinin temini ile kiralama işlemleri tamamlanacak ve sanal ofis tarafından gerçekleştirilecek işlemlerle yasal kiracı konumunda olunduğuna dair resmi belgeler kiracıya sunulacaktır. Resmi kiracı olma niteliğini taşıyan girişimler, bu evraklarla birlikte mutlaka mali müşavirlik desteği de alarak vergi dairelerine ve ticaret odalarına şirket kuruluşu ile ilgili başvurularını yapabilecektir. Resmi kurumlarca adres tespiti için yapılacak ziyaretler, sanal ofis hizmeti veren kurumlarca da takip edilecek ve resmi denetimlerde şirket sahibinin ofiste olması koşuluyla işlemler sonlandırılacaktır. Denetimler sonrası, sanal ofisin adresi işletmenin resmi adresi olarak tanımlanmış olmaktadır ve gerekli her türlü resmi evrak yönetimi de bu adres üzerinden işleyecektir.
Resmi tebligat adresi olarak gösterilen ve şirket kuruluşu için tüm işlemlerde kullanılan sanal ofis adresinin resmi olarak bağlı bulunduğu vergi dairesi, yeni kurulacak şirketin de bağlı olduğu vergi dairesi olacaktır. Sanal ofis vergilendirme işlemleri de, normal şirket işleyişlerinde olduğu gibi bağlı bulunulan vergi dairesi kanalıyla gerçekleştirilecektir. Sanal ofis şirket kuruluşu için yapılacak yasal işlemlerin ardından vergilendirmeler kurulacak şirketin türüne göre yasalarca belirlenen şartlarda; şirketi temsile yetkili mali müşavirin takibinde olacak şekilde her ay KDV, muhtasar, gelir vergisi gibi başlıklar altında takip edilmelidir. Vergi konusunda akla takılan ve dezavantajlı olup olmadığı araştırılan bir konuya daha açıklık getirmekte fayda vardır. Vergisel açıdan sanal ofis dezavantajları olmadığı gibi, ofis kirası için stopaj ödemek yerine KDV'li bir fatura almak işletmeler açısından avantaj sağlamaktadır.
Kiralık sanal ofis kullanımları; Türk Ticaret Kanunu’nda belirtilen maddeler kapsamında ülkemiz genelinde tamamen yasal uygulamalardır.
Sanal ofis kiralamak amacıyla atacağınız adımların en başında doğru lokasyon seçimi gelmektedir. Lokasyon kararı ardından deneyimli ekiplerce ve hizmet kalitesiyle fark yaratan eOfis web sitesini ziyaret ederek işletmeniz için en doğru lokasyonu seçebilirsiniz. eOfis web sitesinde lokasyonlar başlığı altında yer alan listelerden seçimi yapmak, seçilen her lokasyon için canlı destek almak, teklif oluşturmak ve müşteri temsilciniz ile 444 34 80 numaralı hat üzerinden yapacağınız görüşmeler ardından ofis ziyaretlerinde bulunmak mümkündür.
Ülke genelinde birçok farklı ilde prestijli konumlarda sanal ofis hizmeti sunan eOfis; özellikle İstanbul sanal ofis seçenekleri ile dikkat çekmektedir. Gerek Avrupa yakası gerekse Asya yakasında 38 farklı sanal ofis seçeneği ile sanal ofis İstanbul bölgesi için kapsamlı hizmet paketleri sunmaktadır. Ankara sanal ofis, Bursa sanal ofis, İzmir sanal ofis seçenekleri ile uzun yıllardır hizmet veren eOfis; ülke genelinde Adana, Antalya, Diyarbakır, Gaziantep, Kocaeli, Kayseri, Konya, Mersin ve Muğla gibi tüm büyük şehirlerde sunduğu hizmet ağı ile sanal ofis arayanlara çözüm odaklı yaklaşımlar sunmaya devam etmektedir.
Paylaşımlı Ofis
Sabit bir ofise ihtiyacı olmayan, sürekli iş gezintilerine çıkan, sahalarda görev alan, ev ofis ortamında çalışan, danışmanlık hizmeti veren çalışanlar için uygun bir iş alanıdır. Ortak paylaşımlı ofis hakkında merak edilenler alabileceği hizmetlerin ne olacağı, kiralama fiyatlarının ne düzeyde olduğu, hangi konumlarda bulunduğu gibi konulardır. Tek başına çalışmak istemeyen ve çalışırken sosyalleşme, network ağını genişletme amacı taşıyanlardan biriyseniz ortak ofis kullanmayı tercih edebilirsiniz.
Ortak ofis, alanında çeşitli sektörlerde profesyonellerle çalışmanın yanı sıra birçok ayrıcalık sunar. Çalışırken bir yandan network sağlayabileceğiniz bir yandan yeni iş birliklerine başlayabileceğiniz ortak ortam size verim düzeyi yüksek bir iş yaşamı imkânı verir. Ortak kullanımlı ofiste çalışmalarınızı sürdürebilmeniz için bir masaya sahip olursunuz. Ortak ofis tek başına yüklü masraf altına girip ofis açmak istemeyen ancak ofis ortamında çalışma isteyenler için uygun bir işleyişe sahiptir. Ortak kullanılan ofis aynı zamanda odada çalışan diğer bireylerle tanışma ve iletişime geçmek için uygun bir ortam hazırlar.
Ortak ofis nedir sorusunun yanında kiralama işlemlerinin nasıl gerçekleştiği de önemli bir sorudur. Kiralık ortak ofislerin ücretleri, çalışma süresi boyunca bireylerin ihtiyaçlarını karşılayacak her türlü ödemenin tek bir bütçe giderinde toplandığı göz önüne alınarak oluşturulur. Ödemeleri hesaplamakla zaman harcamamak ve büyük miktarlarda ödeme yapmamak için ortak ofis kullanımı iyi bir çözümdür. İhtiyaçlarınıza uygun hizmetleri sağlayan, şehrinizde size uygun konumda bulunan bir ortak ofis tercihi belirleyip işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
Ortak ofis arayanlar ulaşabileceği uygun bir lokasyonda bulunan paylaşımlı ofis noktalarını tespit eder. Ulaşım açısından kolay ulaşım sağlayacağı yerler tercih edilir. Ortak ofis kişisel bir ofis desteği sunmaz. Farklı sektörlerde çalışan insanlar paylaşımları alanda işlerini sürdürür ve sağlanan hizmetlerden ortakça yararlanır. eOfis ortak ofis Ankara, İstanbul, İzmir’in de dahil olduğu 13 ilde işlek iş merkezleri civarında konumlanır. Yaşadığınız ile bağlı olarak size uygun olan yer tercihini yapabilirsiniz.
Bireysel ya da ekipçe ortak ofis kullanan insanların yararlanabileceği yüksek hızda fiber internet bağlantısı bulunur. Çalışma süresince ihtiyaç duyulabilecek su ve sıcak içecekler limit olmaksızın tüketilebilir. Yasal adrese sahip ortak ofisler lokasyonları ulaşım bakımından kolaylık sağlayan konumlarda bulunur. Profesyonel operasyon ekibi size özel hat tahsis eder, adınıza gelecek çağrıları yanıtlar ve gerektiğinde yönlendirme yapar. Kargo ve postalarınız karşılanır. Su, elektrik, temizlik, yazıcı giderleri gibi ödemeler için ekstra bütçe oluşturmazsınız. Coworking, yüksek sayıda networke erişmenizi sağlar.
Ortak ofis kiralama fiyatları tek başınıza sıfırdan açacağınız bir ofisle kıyaslanacak olursa daha az maliyetlidir. Paylaşımlı ofis çeşitli sektörlerde birçok çalışanın aynı anda çalıştığı bir ortam olduğu için müsait masalarda çalışmanızı sürdürürsünüz. Ortak alanda sabit bir masanız olsun isterseniz harcama planınıza minimum düzeyde eklenti yaparak sahip olabilirsiniz. eOfis ortak ofis fiyatlarını öğrenmek için teklif formunu konumunuzu belirtecek ve gereksinimlerinizi bildirecek şekilde doldurabilirsiniz. Sayfada bulunan ilgili iletişim numaralarını tuşlayarak detaylı bilgi edinebilirsiniz.
eOfis ortak ofis İstanbul’da prestijli konumlarda toplam 38 ayrı plazada hizmet vermektedir. Avrupa yakasında Arnavutköy, Ataköy, Avcılar, Bahçeşehir, Balat, Başakşehir, Bayrampaşa, Beşiktaş, Beylikdüzü, Beyoğlu, Eyüp, Fatih, Fener, Florya, Kağıthane, Levent, Maslak, Mecidiyeköy, Merter, Nişantaşı, Şişli, Yeşilköy, Zeytinburnu konumlarında; Anadolu yakasında Acıbadem, Ataşehir, Bağdat Caddesi, Beykoz, Kadıköy, Kartal, Kozyatağı, Maltepe, Pendik, Ümraniye, Üsküdar lokasyonlarında yer alır. İstanbul dışında ikamet ediyorsanız İzmir ortak ofisi ve Ankara ortak ofisleri gibi Türkiye’nin 13 ilinde bulunan ofis noktalarından birini kullanabilirsiniz.
Ortak ofis açmak bireysel açmaktan daha masrafsız olduğu için bağımsız çalışanlar için iyi bir çözüm sunar. Düzenli biçimde ofise ihtiyaç duymayıp dilediğiniz günlerde kullanmak isterseniz günlük ofis kiralama seçeneği caziptir. Kullandığınız kadar ödemenize fırsat veren sistem, esnek iş yaşantınızda size yardımcı olur. Saatlik, günlük, aylık olarak kiralanabilen ofisler içerdiği profesyonel hizmetlerle konforlu bir çalışma alanı sağlar. Farklı illerde bulunan ortak kullanımlı ofislerden faydalanabilmeniz, eOfis’in sağladığı avantajlardandır.
Toplantı Odası
Kiralık toplantı odası hizmeti, giderek daha çok rağbet gören bir hizmettir. Bu rağbetin başlıca sebebi, bir toplantı odası kiralamanın, kendi ofisinizde bulunan bir toplantı odasına göre avantajlı olmasıdır. Toplantılarınızı kiralık toplantı odalarında düzenleyerek ofisinizde toplantı odası olarak kullanacağınız alanı daha farklı bir amaç için değerlendirebilir, hem paradan hem de alandan tasarruf edebilirsiniz. Üstelik, ofisinizdeki toplantı odası çoğu zaman sizi daha verimli çalışmaya itecek niteliklere sahip değildir. Halbuki, verimli bir toplantının anahtarı iyi bir toplantı odasında çalışmaktır. Bu durumda devreye giren eOfis, en lüks toplantı odası seçenekleri ile tüm firmaların yanındadır. eOfis, kiralık toplantı odası hizmetleri ile müşterilerine verimli çalışma fırsatı sunar. Türkiye'nin dört bir yanında, 40'dan fazla lokasyonu ile hizmet veren eOfis, 10-20 kişilik toplantı odalarından 50 kişilik eğitim ve seminer salonlarına kadar çok sayıda toplantı odasına sahiptir. Son zamanlarda giderek artan kiralık ofis ve kiralık toplantı odası çözümleri, ekonomik seçenekler olmaları nedeniyle pek çok firma tarafından tercih edilir. Elbette, iş dünyasında giderek yaygınlaşan kiralık toplantı odası kavramı, pek çok soruyu da beraberinde getirir. Kiralık toplantı odası hizmeti hakkında merak edilen başlıca konulara aşağıda yanıt bulabilirsiniz.
Kiralık toplantı odası hizmeti; toplantı, eğitim ya da seminer düzenlemek amacıyla saatlik, günlük, haftalık ya da aylık olarak toplantı odası kiralamanıza olanak tanıyan bir hizmettir. Kiraladığınız toplantı odasında dilediğiniz gibi toplantılar düzenleyebilir, bu sırada verimliliği ve memnuniyeti arttırmak adına size sunulan çeşitli hizmetlerden faydalanabilirsiniz. Örneğin, eOfis’in müşterilerine sunduğu hizmetler arasında ikramlar, IT desteği, beyaz tahta, projeksiyon, ses sistemi, ücretsiz internet gibi hizmetler yer alır. Toplantı odası kiralama maliyeti ile kendi ofisinizdeki bir toplantı odasının, saydığımız hizmetler dahil, giderleri kıyaslandığında, toplantı odası kiralama hizmetinin ekonomik açıdan çok daha uygun olduğunu söyleyebiliriz.
Evet. Günlük toplantı odası kiralama mümkündür. eOfis toplantı odaları, saatlik, günlük, haftalık ya da aylık kiralama seçenekleri ile müşterilere sunulur. Genelde uzun ve yoğun geçecek bir toplantı için günlük kiralık toplantı odası tutmak her zaman en makul tercihtir. Üstelik, toplantı odasını ne kadar süreliğine kiraladığınız fark etmeksizin eOfis tarafından sunulan hizmetlerden faydalanabilirsiniz.
Toplantı odası kiralarken dikkat etmeniz gereken önemli detaylardan birisi de kapasitedir. eOfis’in sunduğu kiralık toplantı odaları çoğunlukla 10-20 kişiliktir. Seminer ya da eğitim gibi etkinlikler için ise 50 kişilik salonlarımız hizmetinizdedir. Toplantı odası ölçüleri ve kapasitesi lokasyondan lokasyona değişiklik göstereceğinden, bizimle iletişime geçerek dilediğiniz toplantı odası hakkında bilgi alabilirsiniz.
eOfis'in farklı lokasyonlarda yer alan farklı ofisleri vardır ve bu ofislerin sunduğu hizmetler farklılık gösterebilir. 7/24 kiralık toplantı odası hizmetinden yararlanıp yararlanamayacağınızı öğrenmek için toplantı odası kiralamayı düşündüğünüz merkez ile iletişime geçebilirsiniz. Aynı zamanda, toplantı odası rezervasyon sistemi üzerinde yer alan “Mesajınız” kısmını kullanarak teklif almak istediğiniz merkezde 7/24 kullanım hizmeti olup olmadığını öğrenebilirsiniz.
Toplantı odası kiralama fiyatı öğrenmek için sayfanın yukarısında yer alan teklif formunu doldurabilirsiniz. Aynı zamanda, yukarıdaki menü çubuğunu kullanarak fiyatlar sayfasını ziyaret edebilir, eOfis tarafından sunulan hizmetlerin fiyatlarına göz atabilirsiniz. Ayrıca, genel bilgi ve teklif almak için telefon numaramızı arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz. Teklif alırken hangi lokasyondan faydalanmak istediğinizi ve talep ettiğiniz hizmetleri bize bildirebilirsiniz.
eOfis, Türkiye'nin dört bir yanında yer alan 40'ı aşkın lokasyonu ile kiralık toplantı odası hizmeti sunan en büyük firmalardan birisidir. Mecidiyeköy toplantı odası başta olmak üzere, farklı ilçelerde yer alan 38 ofisimiz ile İstanbul'da kiralık toplantı odası denince akla ilk gelen firmalardanız. Firmamız, İstanbul dışında; Ankara, İzmir, Adana, Bursa, Kayseri, Konya, Muğla, Antalya, Diyarbakır, Gaziantep, Kocaeli ve Mersin illerinde yer alan merkezleri ile bu illerde bulunan müşterilerine de kiralık toplantı odası hizmeti sunar. Eğer hangi il ve ilçelerde merkezimiz olduğunu öğrenmek istiyorsanız buraya tıklayarak ya da yukarıdaki menü çubuğunda yer alan Lokasyonlar kısmına giderek tüm lokasyonlarımızı görüntüleyebilirsiniz.