Size Özel Ofisler | eOfis - Hazır Ofis, Sanal Ofis, Ortak Ofis

İşinize Özel Ofisler

photo

Avukatlara Özel Ofis

Tebligatlarınız Teslim Alınır Telefonlarınız Karşılanır!

İstanbul Adalet Sarayı Çağlayan Adliyesi ve Kartal Adliyesine 5dk Uzaklığında Ofisinizi Ayırmak İçin Hemen Teklif Alın!

Detaylı İncele
photo

Emlak Sektörüne Özel

Emlak ve Gayrimenkul Firmalarına Ofis ve Sekreterlik Hizmeti

Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanır ve ağırlanır. Telefonlarınız profesyonel santral ekibi tarafından karşılanır. 32 A+ Plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanabilirsiniz!

Detaylı İncele
photo

Enerji Firmalarına Özel

Enerji Firmalarına Ofis ve Sekreterlik Hizmeti!

Farklı ofis konseptiyle yüzlerce enerji firmasının tercihi!
7 şehirlerde 32 lokasyonda ofis kullanma avantajı,
Merkezi konum ve profesyonel sekreterlik hizmeti,
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

İç Dış Ticaret Şirketlerine Özel

Ticari Firmalara Ofis ve Sekreterlik Hizmeti

Farklı ofis konseptiyle 3000+ ticari firmanın tercihi!
Merkezi konum, profesyonel sekreterlik hizmeti,
eOfis network ile işbirliği fırsatları
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Bilgisayar ve Bilişim Sektörüne Özel

Bilişim Firmalarına Ofis ve Sekreterlik Hizmeti!

Farklı ofis konseptiyle 350+ bilişim firmasının tercihi!
Yüksek hızlı ve ücretsiz internet erişimi,
Merkezi konum, profesyonel sekreterlik hizmeti,
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Medya, İletişim ve Yayıncılık Sektörüne Özel

İletişim ve Medya Firmalarına Ofis ve Sekreterlik Hizmeti

Farklı ofis konseptiyle 350+ medya ve iletişim firmasının tercihi!
Fikirlerinizi tartışabileceğiniz ve işinizi tanıtabileceğiniz iş ortamı ve network,
Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanması, ağırlanması,
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Turizm ve Organizasyon Sektörüne Özel

Turizm Firmalarına Ofis ve Sekreterlik Hizmeti

Farklı ofis konseptiyle yüzlerce turizm firmasının tercihi!
Merkezi konum, profesyonel sekreterlik hizmeti,
Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanması ve ağırlanması
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

İnşaat Sektörüne Özel

İnşaat Firmalarına Ofis ve Sekreterlik Hizmeti

Farklı ofis konseptiyle 250+ inşaat firmasının tercihi!
Merkezi konum ve profesyonel sekreterlik hizmeti,
Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanması ve ağırlanması,
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Freelance Çalışanlara Özel

Girişimcilere Mobil ve Özgür Olma Fırsatı

İş hayatına yeni katılan, uzaktan işini yöneten, kullanmadığı ofisin giderlerini ödemek istemeyen yüzlerce girişimcilerin tercihi!
Merkezi konum ve profesyonel sekreterlik hizmeti,
Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanması ve ağırlanması,
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Mali Müşavirlere Özel

Mali Müşavirlere Ofis ve Sekreterlik Hizmeti

Farklı ofis konseptiyle yüzlerce firmanın tercihi!
Vergi dairelerine, maliye binalarına ve ticaret odalarına yakın lüks plazalar,
Merkezi konum, profesyonel sekreterlik hizmeti,
Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanması ve ağırlanması,
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Dernek ve Odalarına Özel

Dernek ve Odalarına Ofis ve Sekreterlik Hizmeti

Etkinlik ve önemli toplantılar için 6-100 kişilik toplantı ve seminer salonları!
Merkezi konum, profesyonel sekreterlik hizmeti,
Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanması ve ağırlanması,
A+ plazalarda Toplantı Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Eğitim ve Danışmanlık Sektörüne Özel

Eğitim ve Danışmanlık firmalarına ofis ve sekreterlik hizmeti

Farklı ofis konseptiyle 300+ eğitim ve danışmanlık firmalarının tercihi!
Merkezi konum, profesyonel sekreterlik hizmeti,
Misafirlerinizin güler yüzlü sekreterler tarafından karşılanması ve ağırlanması,
A+ plazalarda Toplantı Salonu, Seminer Salonu ve Lounge alanlarının kullanımı,
Her şey dahil hazır ofisler!

Detaylı İncele
photo

Toplantı Salonu İhtiyacına Özel

eOfis’in prestijli merkezlerinde, tam donanımlı, yapılandırılmış toplantı ve eğitim salonlarını günlük, saatlik ve aylık kiralayabilirsiniz.

Tam Donanımlı Toplantı Salonları Konferans, Seminer ve Eğitim Salonları
VIP Görüşme Odaları
Ziyaretçileriniz ve Sizin İçin Güler Yüzlü Karşılama
Ücretsiz Hızlı İnternet Projeksiyon, LCD Ekran, Flipchart
Lounge ve İkramlar
Video Konferans Hizmeti
Masaüstü Ekipmanlar

Detaylı İncele
photo

Hazır Ofis Avantajları

Aylık 800 TL’den başlayan fiyatlarla ofisinizi eOfis’e kurun!

Prestijli Yasal Adres
Telefon Hattı Tahsisi Ve Firma İsmi ile Çağrı Karşılama
Posta - Kargo - Faks Takibi ve Bildirimi
Tüm Lokasyonlarda Toplantı Odası ve Lounge Kullanımı
Loungelarda Tüm Gün Çay, Kahve, Su, Atıştırmalıklar
Mobil (IOS ve Android) Uygulama ile Ofisinizi Uzaktan Yönetme İmkânı
Mobilya ve Altyapı Kurulumu Hazır Olan Ofis
Resepsiyon Karşılama
Ücretsiz Hızlı İnternet Kullanımı

Detaylı İncele
photo

Sanal Ofis Avantajları

Aylık 300 TL’den başlayan fiyatlarla ofisinizi eOfise kurun!

Prestijli Yasal Adres,
Telefon Hattı Tahsisi ve Firma İsmi ile Çağrı Karşılama,
Posta - Kargo - Faks Takibi ve Bildirimi,
Tüm Lokasyonlarda Toplantı Odası ve Lounge Kullanımı,
Loungelarda Tüm Gün Çay, Kahve, Su, Atıştırmalıklar
Mobil Uygulama ile Ofisinizi Uzaktan Yönetme İmkânı,
Resepsiyon Karşılama,
Ücretsiz Hızlı İnternet Kullanımı

Detaylı İncele
photo

Ortak Ofis Avantajları

Aylık 800 TL’den başlayan fiyatlarla ofisinizi eOfis’e kurun!

Prestijli Yasal Adres,
Telefon Hattı Tahsisi Ve Firma İsmi ile Çağrı Karşılama,
Posta - Kargo - Faks Takibi ve Bildirimi,
Tüm Lokasyonlarda Toplantı Odası ve Lounge Kullanımı,
Loungelarda Tüm Gün Çay, Kahve, Su, Atıştırmalıklar,
Mobil (IOS ve Android) Uygulama ile Ofisinizi Uzaktan Yönetme İmkânı,
Tüm Bölgelerde ya da Sabit Olarak Kullanılan Masalar,
Resepsiyon Karşılama,
Ücretsiz Hızlı İnternet Kullanımı

Detaylı İncele
photo

E-Ticaret Firmalarına Özel

Maliyetlerinizi düşürürken , seçkin lokasyonlarda, A+ plazalarda çalışmanın tam zamanı!

E-Ticaret firmalarına özel tekliflerimizle hizmetinizdeyiz. 7 şehirde bulunan, 32 seçkin lokasyonumuzdan istediğiniz lokasyonda profesyonel bir iş adresi, beraberinde posta yönetim hizmeti ve çağrı yanıtlama hizmetini sunuyor. 200TL'den başlayan fiyatlar ve lokasyonlarımız hakkında bilgi almak için iletişim bilgilerinizi gönderebilirsiniz.

Detaylı İncele
photo

Ankara Kiralık Ofisler

Türkiye'nin en büyük 500 kuruluşu listesinde 39 firma ile İstanbul'dan sonra ikinci sırada yer alan Ankara, her geçen gün artan ticari hacmi ile girişimcilerin gözde kentlerinden.

Küçük ya da büyük her işletmenin, profesyonel bir imaj edinebilmesi ve operasyonlarını sürdürebilmesi için bir ofise ihtiyacı vardır. Faaliyet gösterilen iş alanı, şirketin büyüklüğü, personel sayısı, arzu edilen lokasyon, kira ve sabit giderler için ayrılabilecek bütçe gibi pek çok değişkene bağlı olarak tercih edilebilen ofis binaları, kiralama aşamasından başlamak üzere birçok yükümlülüğü de beraberinde getirir. İsteklerinize uygun yeni bir ofis bulmak ve taşınmak için yapmanız gerekenler azımsanmayacak kadar fazladır. Bir ofis kiralamak için yapılması gerekenler şu şekilde sıralanabilir:
• Merkezi konumda prestijli bir iş merkezi bulabilmek için ilanları taramak. • İş merkezi yönetim şirketleri ve gayrimenkul danışmanları ile görüşmek. • Potansiyel binaları ve ofisleri ziyaret etmek için zaman ayırmak. • Kira sözleşmesi ve diğer resmi evraklar ile ilgili işlemleri takip etmek. • Elektrik, su, doğal gaz aboneliklerinin yapılması. • Santral, güvenlik kameraları, alarm sistemi gibi teknik altyapının kurulması. • Nakliye, tadilat ve dekorasyon işlemleri.
Ankara'da Kiralık Ofisler
Türkiye'nin en büyük 500 kuruluşu listesinde 39 firma ile İstanbul'dan sonra ikinci sırada yer alan Ankara, her geçen gün artan ticari hacmi ile girişimcilerin gözde kentlerinden. Buna karşılık şehrin belirli bölgelerinde yoğunlaşmış ve talebe nazaran sayıca az olan ofis binaları yüksek talep sebebi ile astronomik kira rakamlarına ulaşabiliyor. Bununla birlikte gayrimenkul danışmanı komisyon ücreti, kira stopajı, elektrik, doğal gaz ve iletişim bedeli gibi sabit giderler eklendiğinde ofisiniz için ayırmanız gereken bütçe göz ardı edilemeyecek rakamlara varabiliyor. Ek olarak sekretarya, bakım onarım, tadilat, temizlik, güvenlik, teknik altyapı ve donanım gibi kalemler de sizi bekleyen potansiyel gider kalemleri olarak sırada bekliyor. Büyük umutlarla başlayan daha merkezi konumda, daha lüks, daha prestijli yeni bir ofise taşınma hayali tüm bu kalemler toplandığında zorlu bir mücadeleye dönüşebiliyor.
Ankara Plazalarında Ofis Kiralama
Birbirinden farklı lokasyonlarda pek çok alternatife sahip Ankara, kiralık ofis plaza arayışında olanlar için her ihtiyaca uygun alternatif çözümler de barındırıyor. Ankara'da prestijli plazalarda ofis kiralamak istiyorsanız, plaza yönetimlerince belirlenen bazı gereklilikleri karşılamanız gerekir. Örneğin birçok plazada kiralanabilecek en düşük metrekareler önceden belirlenmiştir ve şirketinizin büyüklüğü ne olursa olsun kiralamanız gereken minimum yüzey alanının altında kiralama yapamazsınız. Kira sözleşmeleri çoğunlukla uzun dönemlidir ve kısa süreli sözleşmeler nadiren kabul görür. Yeni ofisinizin tüm tadilat, dekorasyon, iç duvar, bölme gibi tadilat masrafları size aittir ve bunlar tamamlanana kadar ofisinize taşınamayabilirsiniz. Bu yoğun ve yorucu süre, hem motivasyon hem de iş kaybı yaşamanıza neden olabilir.
Ankara Kiralık Hazır Ofis
Plazada ofis kiralarken tüm bunlarla uğraşmak yerine, ekonomik, pratik ve konforlu bir çözüm arıyorsanız Ankara kiralık ofis alternatifleri arasında her geçen gün daha sık tercih edilen hazır ofis çözümlerini tercih edebilirsiniz. Merkezi konumda, lüks ve prestijli plazalarda, ulaşım ve park yeri sorunu olmayan modern ofislerde çalışmak isterseniz kiralık hazır ofis seçenekleri sizi bekliyor. Üstelik hazır iletişim alt yapısı, sekretarya hizmetleri ve ihtiyacınız olacak tüm ofis donanımı sayesinde yeni ofisinize hiç vakit kaybetmeden taşınabilir ve çalışmaya aynı gün başlayabilirsiniz.
eOfis Ankara Kiralık Ofis Seçenekleri
Ankara'nın en itibarlı semtlerinde yer alan A+ plazalarda hazır ofis, sanal ofis, ortak ofis veya paylaşımlı ofis arıyorsanız tecrübesi ve en geniş lokasyon ağı ile sektör standartlarını belirleyen eOfis size ihtiyaçlarınıza uygun alternatifler sunuyor. İster hazır ofise ihtiyacı olan kurumsal bir firma, ister ortak çalışma alanı arayan bağımsız bir çalışan olun Söğütözü ve Çankaya'da konumlanmış olan Ankara'nın gözde plazaları Next Level, Koç Kule ve Tepe Prime, eOfis ayrıcalığı ile sizleri bekliyor. Prestijli ve yasal bir iş adresine sahip olmanın yanı sıra, size tahsis edilmiş özel telefon hattı, sekretarya hizmetleri, posta ve kargo karşılama, kesintisiz iletişim, saatlik günlük veya haftalık yararlanabileceğiniz toplantı salonları gibi sayız ek hizmeti de sunan eOfis esnek kiralama avantajları ile bir tık uzağınızda.

Detaylı İncele
photo

Aylık 300TL'ye Ofisiniz Hazır!

Tek sözleşmeyle 9 İl 32 Plaza'da Ofis Kullanın

A+ Plazalarda, yatırımsız ve ek maliyetler olmayan ofisinizi kullanmaya başlayın! Sektöründe Türkiye'nin en çok tercih edilen firmasıyla çalışın.

Detaylı İncele
Teklif Al