Facebook PageView Sanal Ofis Kiralama Fiyatları | eOfis
İş yapmak için asıl ihtiyacınız fiziki bir ofis değilse, sanal ofistir. Çok hesaplı bir paket olan Sanal Ofis paketi, size işiniz için ihtiyacınız olan tüm prestij ve kolaylığı sağlar. Çağrılarınız, posta-kargolarınız ve misafirleriniz iş adresinizi gösterdiğiniz eOfis’te profesyonel bir ekip tarafından karşılanıp, size bildirilir.Tüm eOfis’lerde ön rezervasyonla toplantı odası ve kısa süreli ofis kullanımı yapabilir, 55 A+ Plazada eOfis Business Lounge’ları ücretsiz olarak dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz.
Aylık 600 TL’den başlayan fiyatlarla, ek maliyetsiz olarak aşağıdaki tüm hizmetlerden faydalanırsınız.
Türkiye’nin 13 ilinde, 55 merkezi lokasyonda, A+ plazalarda bulunan eOfis’lerden size en yakın ve işinize en uygun olan bir tanesini seçerek, yasal adresiniz olarak bu adresi kullanır, tüm eOfis’lerde ön rezervasyonla çalışabilirsiniz. Business Loungelar ücretsizdir. Wi-fi, çay, kahve, su hizmeti sağlanır.
Siz işinizle uğraşırken, profesyonel ekibimiz ek bir ücret talep etmeden telefonlarınızı karşılayıp size aktarır, posta-kargolarınızı yönetir ve size bildirir, misafirlerinizi karşılar ve ağırlar.
Tüm eOfis’leri kullanabildiğiniz için tek bir ofise bağlı kalmadan özgür çalışırsınız.
eOfis üyeleri belli bir limite kadar, istedikleri lokasyonda ücretsiz olarak toplantı odası ve çalışma masası kullanımı yapabilir.
Her zaman fiziki bir ofis ya da toplantı odası ihtiyacınız olmayabilir ama müşterilerinizi modern ve profesyonel bir ofiste ya da tam donanımlı bir toplantı odasında ağırlamak isteyeceğiniz zamanlar da olabilir. İşte o zaman eOfis’i arayarak, istediğiniz lokasyonda saatlik, günlük, haftalık ofis, toplantı odası ya da etkinlik salonu kiralayabilirsiniz. Hem de eOfis üyesi olarak size özel fiyatlarla.
eOfis üyeleri 10000'e yakın şirkete ulaşmış bir topluluk oluşturur. Üyelerimizin firma tanıtımlarını eOfis Network’e yaparak işbirlikleri kurmaları ve işlerini büyütmeleri için onlara fırsat sağlarız.

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

Geleneksel ofis anlayışına yenilikçi yaklaşımlar sunan sanal ofislerin tercih edilirliği her geçen gün artarak, iş hayatına yepyeni ve işlevsel bir boyut katmaya devam ediyor.

Özellikle son yıllarda sıkça karşımıza çıkan ve alışılagelmiş ofis anlayışına farklı bir boyut katan sanal ofis uygulamaları ile ilgili merak edilen tüm sorulara cevap bulabileceğiniz başlıkları sizler için derledik. Sanal ofis neden tercih edilmektedir, sanal ofis kurmak için nasıl bir yol izlenmelidir ya da sanal ofis yasal mı gibi merak edilen konulara cevap vermeden önce sanal ofis kavramını detaylandırmakta ve sanal ofis nedir sorusunu yanıtlamakta fayda vardır.

Sanal ofis; özellikle son yıllarda iş hayatında oldukça sıkça karşılaşılan, en basit anlatımıyla fiziksel bir ofise ihtiyaç duymayan girişimcilere resmi ve yasal adres edinmelerini sağlayan işlevsel bir ofis kiralama modelidir. 

Fiziki olarak herhangi bir ofis alanına ihtiyaç duymadan ticari girişimlerini gerçekleştirebilme olanağına sahip girişimciler tarafından tercih edilen sanal ofisler diğer bir tanımıyla e-ofisler; sundukları birçok avantaj ile iş dünyasında profesyonel çözümler sunmaktadırlar.

Bilindiği üzere, ticari bir faaliyet gerçekleştirmek için kanunen vergi mükellefiyeti olma gerekliliği bulunmaktadır. Vergi mükellefi olmak için ise resmi bir adres gösterme zorunluluğu vardır. Yeni girişimler için, fiziki bir ofise büyük bütçeler ayırmadan şirket kuruluşu yapabilme ve resmi iş yeri adresi tahsis etme olanakları sağlayan sanal ofis uygulamaları; aynı zamanda sundukları yan hizmetlerle tam kapsamlı yeni nesil ofis kavramını temsil etmektedirler.

Geleneksel bir ofis kullanımına ihtiyaç duymayan tüm ticari kuruluşların veya vergi mükellefi olarak hizmet veren serbest girişimcilerin resmi bir adrese sahibi olmalarına imkan tanıyan sanal ofisler aynı zamanda su, elektrik, ısınma, telefon, sekreterya gibi aylık sabit masraflar açısından da bütçesel avantajlar sağlamaktadırlar.

Sanal ofisler, geliştirdikleri farklı hizmet paketleri kapsamında uygun fiyat seçenekleri ile ticari girişimlerin hayatını kolaylaştırmaktadırlar. Prestijli ve konforlu bir ortamda sunulan operasyonel destek, toplantı odası kullanım hakları, özel ağırlamalara imkan tanıyan ofis alanları ile girişimciye özgür hareket etme olanağı sağlayan sanal ofisler; profesyonel yaklaşımları sayesinde işletmenin pozitif bir imaja sahip olmasına da katkıda bulunmaktadır.

Sanal ofis avantajlarından yararlanmak isteyenler için dikkat edilmesi gereken birkaç önemli adım vardır. Sanal ofis kiralama kararında en önemli unsurların başında öncelikle en uygun sanal ofis lokasyonunun belirlenmesi gelmektedir. Seçeneklere, internet arama motorları üzerinden "Ankara sanal ofis" , "sanal ofis İstanbul", "sanal ofis İzmir" veya kiralık sanal ofis" gibi kelimeler yardımıyla yapılacak araştırmalarda çıkan sonuçlar aracılığıyla ulaşabilmektedir. 

Girişimci ya da işletme için en elverişli bölgenin seçimi ardından atılması gereken en önemli adım ise; bölgede yer alan en profesyonel hizmet anlayışına sahip olan sunduğu sanal ofis avantajları ile dikkat çeken firmaların araştırılmasıdır.

Kiralama kararında, sanal ofis fiyatları yanı sıra bu fiyatlar içinde sunulan hizmetler doğru yorumlanmalı, sunulan ek hizmetlerden bedelsiz olanlar ve bedele tabi olanlar net bir şekilde detaylandırılmalıdır.

Yapılan görüşmeler neticesinde sanal ofis kiralama işlemi gerçekleştirilecek şirket ile potansiyel kiracı arasında özel bir sözleşme imzalanmaktadır. Sanal ofis hizmeti sunan firma yönetiminin hazırlayıp sunacağı sözleşmeler en ince ayrıntısına kadar incelenmeli ve mutabık kalınması halinde taraflarca imzalanmalıdır.

Sanal ofis fiyat detayı, kiralanacak hizmet paketi ve yönetim koşullarını kapsayan sözleşmenin imzası ile birlikte istenecek evraklarda, potansiyel kiracının durumuna göre değişiklik göstermektedir.  

Sanal ofis şirket kuruluşu sırasında yeni bir girişimler için farklı evraklara ihtiyaç duyulacağı gibi adres değişikliği yapan şirketler için ise farklı işlemler söz konusu olacaktır. Ancak her iki süreçte de profesyonel bir mali müşavirden destek almak önemlidir.

Sanal ofis kiralama hizmeti veren kuruluşa sunulacak; noterden alınmış olan bir imza beyannamesi,  ikametgah belgesi, nüfus cüzdanı fotokopisi, iletişim bilgileri ve bir adet kuruluş aşamasında kaşesinin temini ile kiralama işlemleri tamamlanacak ve sanal ofis tarafından gerçekleştirilecek işlemlerle yasal kiracı konumunda olunduğuna dair resmi belgeler kiracıya sunulacaktır.

Resmi kiracı olma niteliğini taşıyan girişimler, bu evraklarla birlikte mutlaka mali müşavirlik desteği de alarak vergi dairelerine ve ticaret odalarına şirket kuruluşu ile ilgili başvurularını yapabilecektir. Resmi kurumlarca adres tespiti için yapılacak ziyaretler, sanal ofis hizmeti veren kurumlarca da takip edilecek ve resmi denetimlerde şirket sahibinin ofiste olması koşuluyla işlemler sonlandırılacaktır. Denetimler sonrası, sanal ofisin adresi işletmenin resmi adresi olarak tanımlanmış olmaktadır ve gerekli her türlü resmi evrak yönetimi de bu adres üzerinden işleyecektir.

Resmi tebligat adresi olarak gösterilen ve şirket kuruluşu için tüm işlemlerde kullanılan sanal ofis adresinin resmi olarak bağlı bulunduğu vergi dairesi, yeni kurulacak şirketin de bağlı olduğu vergi dairesi olacaktır. Sanal ofis vergilendirme işlemleri de, normal şirket işleyişlerinde olduğu gibi bağlı bulunulan vergi dairesi kanalıyla gerçekleştirilecektir.

Sanal ofis şirket kuruluşu için yapılacak yasal işlemlerin ardından vergilendirmeler kurulacak şirketin türüne göre yasalarca belirlenen şartlarda; şirketi temsile yetkili mali müşavirin takibinde olacak şekilde her ay KDV, muhtasar, gelir vergisi gibi başlıklar altında takip edilmelidir.

Vergi konusunda akla takılan ve dezavantajlı olup olmadığı araştırılan bir konuya daha açıklık getirmekte fayda vardır. Vergisel açıdan sanal ofis dezavantajları olmadığı gibi, ofis kirası için stopaj ödemek yerine KDV'li bir fatura almak işletmeler açısından avantaj sağlamaktadır.

Kiralık sanal ofis kullanımları; Türk Ticaret Kanunu’nda belirtilen maddeler kapsamında ülkemiz genelinde tamamen yasal uygulamalardır.

Sanal ofis kiralamak amacıyla atacağınız adımların en başında doğru lokasyon seçimi gelmektedir. Lokasyon kararı ardından deneyimli ekiplerce ve hizmet kalitesiyle fark yaratan eOfis web sitesini ziyaret ederek işletmeniz için en doğru lokasyonu seçebilirsiniz.

eOfis web sitesinde lokasyonlar başlığı altında yer alan listelerden seçimi yapmak, seçilen her lokasyon için canlı destek almak,  teklif oluşturmak ve müşteri temsilciniz ile 444 34 80 numaralı hat üzerinden yapacağınız görüşmeler ardından ofis ziyaretlerinde bulunmak mümkündür.

Ülke genelinde birçok farklı ilde prestijli konumlarda sanal ofis hizmeti sunan eOfis; özellikle İstanbul sanal ofis seçenekleri ile dikkat çekmektedir. Gerek Avrupa yakası gerekse Asya yakasında 38 farklı sanal ofis seçeneği ile sanal ofis İstanbul bölgesi için kapsamlı hizmet paketleri sunmaktadır.

Ankara sanal ofis, Bursa sanal ofis, İzmir sanal ofis seçenekleri ile uzun yıllardır hizmet veren eOfis; ülke genelinde Adana, Antalya, Diyarbakır, Gaziantep, Kocaeli, Kayseri, Konya, Mersin ve Muğla gibi tüm büyük şehirlerde sunduğu hizmet ağı ile sanal ofis arayanlara çözüm odaklı yaklaşımlar sunmaya devam etmektedir.

Diğer Hizmetlerimiz

Hazır Ofis

Aylık 6500 TL' den başlayan fiyatlarla...

Modern ve fonksiyonel mobilyalarla dekore edilmiş, farklı m2’lerde, size özel, kapalı ofis alanlarıdır. Bu pak...


Detaylı İncele
Toplantı Odası

Saatlik, günlük, haftalık, aylık...

eOfis Toplantı Salonlarımız, Türkiye’de 13 şehirde 55 lokasyonda kolaylıkla ulaşabileceğiniz, merkezi bölgelerde...


Detaylı İncele
Paylaşımlı Ofis (Ortak Ofis)

Aylık 1450 TL' den başlayan fiyatlarla...

Farklı sektörlerden profesyonellerle çalışarak, ortak ofis ortamında çalışma masası ve sekreterlik hizmeti yeter...


Detaylı İncele
eOfis BİZ Üyeliği

Aylık 0 TL' den başlayan fiyatlarla...

Üyeler, eOfis’in tüm paylaşımlı ofisleri ile lounge ve cafe alanlarını kişi bazında indirim uygulanmış ücret ola...


Detaylı İncele
Cem Oğraş
Cem Oğraş
Fluent Professionals

eOfis’ten bir yılı aşkın süredir toplantı odası hizmeti alıyoruz. Saatlik, günlük ve aylık kullanım seçeneklerinin olması, dilediğimiz eOfis lokasyonunda toplantı odası kullanabiliyor olmamız, toplantı odalarının şık ve donanımlı olması sayesinde ihtiyaçlarımız en iyi şekilde karşılanıyor, tasarruf ediyoruz ve kurum imajımız güçleniyor.

Bülent Başaran
Bülent Başaran
İletişim Gümrükleme

Bizlere sunulan imkan ve hizmettenn oldukça memnunuz. Prestijli bölgelerde ofislerin toplantı salonlarının olması çok önemli. Gelen misafirlerimizin en iyi şekilde karşılanması ve ağırlanması hizmetinize değer katıyor.Tabii bunda güler yüzlü personel seçimleriniz de etkili. Telefon ve posta kargo hizmetiniz de çok başarılı. Uzun yıllar birlikte çalışmak dileğiyle.

Ayla Özgür
Ayla Özgür
Aveka İş Geliştirme Yöneticisi

Haziran 2016 tarihinden bu yana eOfis Mall of İstanbul lokasyonunda bulunuyoruz. Bulunduğumuz konum İkitelli OSB, Mahmutbey gişeler ve havaalanına yakınlığı nedeniyle hem müşterilerimiz hem de iş partnerlerimiz için ulaşım avantajı sağlıyor. Güvenlik, internet, aydınlatma, toplantı odası ve temizlik gibi ihtiyaçlarımız eOfis tarafından sağlanıyor. Özellikle sabit masraflarını minimize etmek isteyen, bahsettiğim hizmetleri paket olarak almak isteyen işletmelere tavsiye ederim.

Büşra Cebeci
Büşra Cebeci
Suny - The State University of New York

Az çalışanlı kurumlar veya bizim gibi temsilcilikler için herhangi bir apartman dairesinde bir kaç odalı bir ofiste çalışmak artık işlevini yitirmiştir. Mevcut işlerimizin yanında ofisin su, elektrik, aidat vb. gibi işleri ile ilgilenmek, telefonların cevaplanması ve diğer işlerin yapılması için ekstradan bir çalışan almak durumunda kalmak işinize iş yükleyecektir. Bunların hepsini göz önünde bulundurduğumuzda sıradan bir yerde ofis açmaktansa prestijli lokasyonlara sahip eOfis ile çalışmak işlerimizi kolaylaştırdı. Biz sadece işimize odaklanıyoruz, eOfis geri kalan herşeyi hallediyor.

Barış Işık
Barış Işık
Swetron

eOfis sayesinde kira giderimde yüzde 60 tasarruf ettim. Aldığım hizmet, özellikle sekreterya hizmeti şirketimin kurumsal kimliğini yüceltti. Toplantı esnasında sekreterin vermiş olduğu destek ve hizmet mükemmel ötesi. Müşterilerimin bile dikkatini çekti. Kurumsal kimlik oluşumu parayla oluşan bir unsur değil, davranışla oluşan bir konudur. eOfis bu konuda başarının ötesinde bir performans sergilemiştir. 10 üzerinden 10 veriyorum.

Deniz Kaya
Deniz Kaya
Zuzu HR

ZuZuHR olarak eofis ailesi ile 2 yıldır çalışıyoruz, ailesi diyoruz çünkü burayı anlatan en iyi kelimenin bu olduğunu düşünüyoruz. Buradaki tüm arkadaşlar keyifli bir ofis rahatlığını sağlamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Sıcak ve samimi bir ortam olmasının yanı sıra profesyonel bir hizmet kalitesi sundukları için kendilerine bu vesileyle teşekkür ederiz.

Teklif Formu
Powered by  |
Formunu göndererek Aydınlatma Beyanı'nı ve Açık Rıza Onayı'nı kabul edersiniz.
Teklif Al